    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vatenfal
    Date: Fri, 02 Oct 2009 18:08:42 +0200
    To: Zorka <c...@v...pl>

    (02.10.2009 15:57), Zorka wrote:
> [...]
    >
    > Żona ma podpisana umowe na dostawe elektryki z firma watenfal. Umowa
    > zawarta została za tzw. czasow panienskich.
    > Obecnie żona zmieniła nazwisko na nazwisko męża. Prad dalej dostarcza
    > watenfal ale faktury przychodza na stare panienskie nazwisko.
    > Firma watenfal życzy sobie dostarczenia aktu małżenstwa, dopiero wtedy
    > zmienia dane na fakturze i pewnie rowniez w umowie.
    > Czy to nie jest przesada? Przeciez taki watenfal to zwykła firemka, sa,
    > nie jakiś Urząd. Dlaczego mamy przedstawiac watenfalowi tak powazne
    > dokumenty jak wyciagi ze stanu cywilnego?

    [...]
    > Czy dowod osobisty nie wystarczy?

    Czy żona odlicza te faktury od podatków (np. ma DG) czy nie.

    Jeżeli nie - to raz NTG, dwa że co wam przeszkadza że jest na stare
    nazwisko? :).

    Jeżeli tak - to IMO wystarczy udowodnić że żona ma nowe nazwisko.
    Wystarczy wg. mnie dowód, zobaczą po peselu że to nadal ta sama osoba.
    Najlepiej napisać pismo, ksero dowodu i polecony.

    A jakby nadal wysyłali faktury na złe nazwisko, no to nota korygująca do
    każdej.

    p. m.