  • Data: 2008-03-17 13:49:39
    Temat: Re: ...w terminie złożenia zeznania rocznego.
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.t75wbi1cipkhj4@unk...

    > A objaśnienia do pola 64 czytalełeś? A pole 184 widziałeś ? :)

    Dzięki.
    Pole 184 faktycznie wyjaśnia sprawę, aczkoliwek PITY2007 plują się tu
    i starają się wpisać tu kwotę z 181 , nawet jak się recznie wpisze
    tutaj coś innego.

    A co z tym opisem do 64. Na co zwrócić uwagę? ta sytuacja jest dla
    mnie "wypadkiem przy pracy". Niechce zostać specjalistą w dziedzinie
    prawa podatkowego, a tylko poprawnie rozliczyć ten jeden mój PIT.

    --
    Telesfor BAUDOT