  • 1. Data: 2002-08-19 21:49:10
    Temat: wartość realna amortyzacji
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Syndyk masy upadłości Centrum Leasingu i Finansów CLIF Spółka
    Akcyjna w upadłości podaje do publicznej wiadomości, iż w dniu 29
    maja 2002 r. zgodnie z Postanowieniem Sędziego komisarza Sąd
    Rejonowy w Warszawie Wydział XVII Gospodarczy postanowił:

    1. Zobowiązać Syndyka ......................
    2. Zobowiązać Syndyka masy upadłości do sprzedaży ruchomości
    będących przedmiotem leasingu - przewłaszczonych, w trybie
    analogicznym do dyspozycji art. 117 § 4 pr. up. np. po uprzednim
    zaoferowaniu wedle ceny sprzedaży przedmiotów dotychczasowym
    leasingobiorcom. Cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną
    amortyzacji......

    Co oznacza, ze cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną
    amortyzacji?

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-08-20 12:47:24
    Temat: Re: wartość realna amortyzacji
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > Co oznacza, ze cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną
    > amortyzacji?

    Nikt nie wie co to oznacza? Bardzo prosze o pomoc-pilna sprawa.
    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-08-20 15:32:17
    Od: "Grzegorz" <f...@p...com>

    "Kinga" <g...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > Nikt nie wie co to oznacza? Bardzo prosze o pomoc-pilna sprawa.

    Czy tu chodzi o bandycką sprzedaż prowadzoną przez syndyka Clifa?

    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-08-20 15:40:11
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > Czy tu chodzi o bandycką sprzedaż prowadzoną przez syndyka Clifa?

    dokladnie tak, chcialabym wyliczyc sobie ile zazada odemnie za samochod
    Agnieszka

  • 5. Data: 2002-08-20 17:22:13
    Od: "Grzegorz" <f...@p...com>

    > dokladnie tak, chcialabym wyliczyc sobie ile zazada odemnie za samochod

    Mam ten sam problem. Nie znam niestety na razie zasad tego naliczania.
    Może ktos tutaj cos będzie wiedział. Nie wiadomo co robić i jak się bronić
    przed tymi złodziejami.

    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-08-20 19:14:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > amortyzacji......
    >
    > Co oznacza, ze cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną

    Być może: Cena poczatkowa-amortyzacja (np 20% rocznie) = cena sprzedazy.
    Innego pomyslu nie mam.

    Karol

  • 7. Data: 2002-08-20 19:29:30
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    > Być może: Cena poczatkowa-amortyzacja (np 20% rocznie) = cena sprzedazy.
    > Innego pomyslu nie mam.
    >
    > Karol

    Gorzej jeżeli policzą amortyzację jak do wyliczenia wartości
    hipotetycznej.

    Mariusz

  • 8. Data: 2002-08-20 23:28:10
    Temat: Odp: wartość realna amortyzacji
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajrp51$90k$...@n...onet.pl...
> [...]
    > amortyzacji......
    >
    > Co oznacza, ze cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną

    zaktualizowana wartosc poczatkowa - zaktualizowana wartosc
    dotychczasowej amortyzacji? (imho tu chyba raczej umorzenia).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2002-08-21 07:13:47
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > Gorzej jeżeli policzą amortyzację jak do wyliczenia wartości
    > hipotetycznej.

    Jak to sie liczy?
    Agnieszka

  • 10. Data: 2002-08-21 13:27:54
    Od: "eland" <P...@n...com.pl>

    Kinga napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jak to sie liczy?
    >Agnieszka

    Amortyzacja degresywna ze wspołczynnikiem 3.
    Mariusz