  • 1. Data: 2002-09-02 06:41:55
    Temat: ważność klucza prywatnego
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Czy jeżeli mam komunikat o upłynięciu ważności klucza prywatnego w PPE to
    jest to równoznaczne z koniecznością uruchomienia procedury odnowienia
    certyfikatu W03? Dlaczego wyskakuje mi komunikat o upłynięciu ważności
    klucza, jeśli certyfikat mam ważny do 12 września?

  • 2. Data: 2002-09-02 08:50:08
    Temat: Re: ważność klucza prywatnego
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    Raczej wszystko masz tutaj http://www.cc.unet.pl/

    Pozdr. JerryU

  • 3. Data: 2002-09-02 11:58:04
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    > Raczej wszystko masz tutaj http://www.cc.unet.pl/

    Już dziękuję - właśnie wróciłem z ZUSu z nowym certyfikatem.

  • 4. Data: 2002-09-02 21:54:47
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    > Już dziękuję - właśnie wróciłem z ZUSu z nowym certyfikatem.

    Kurna super.
    A ja musiałem pukać jeszcze do CC.

    Ryszard