  • 1. Data: 2002-09-01 19:19:46
    Temat: zgłoszenie identyfikacyjne NIP1 - zrobiłem błąd
    Od: "Roman" <e...@w...pl>

    Witam,

    Zgłosiłem w US rozpoczecie DG
    i w NIP-1 popełniłem błąd w dacie urodzenia (wpisalem zły rok). Peseł się
    zgadza.
    Zgłoszenie zostało przyjęte.

    Co robić? Prosze o pomoc?

    Roman

  • 2. Data: 2002-09-01 19:33:00
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Roman" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zgłosiłem w US rozpoczecie DG
    > i w NIP-1 popełniłem błąd w dacie urodzenia (wpisalem zły rok). Peseł się

    chyba nic tylko wypisać nowy NIP z poprawnymi danymi, napisać na nim
    KOREKTA i zlożyc do US

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-01 21:00:55
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@b...pop.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > chyba nic tylko wypisać nowy NIP z poprawnymi danymi, napisać na nim
    > KOREKTA i zlożyc do US

    Niekoniecznie, najlepiej to zadzwonić do Us i wywiedzieć się czy wszystko
    jest OK. Jeżeli byłeś już w tym US zarejestrowany a teraz tylko
    rozpoczynałeś DG to na bank jest OK (oczywiście pod warunkiem że podałeś
    właściwy NIP lub PESEL). Zresztą nie trudno jest przecież odczytać poprawną
    datę urodzenia z PESELU, a sama poprawność numeru PESEL jest weryfokowana
    przez cyfrę kontrolną, więc tu błąd urzędnik może bardzo łatwo skorygować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski