  • 21. Data: 2004-06-17 19:49:46
    Temat: Re: wezwanie z US HELP! - kicha
    Od: "Scout" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
    news:caq7cg$nin$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik poilkj napisał:
    > [ciach]
    >
    > Ksiegowa mi to jeszcze raz sprawdzi, wloze wlosienice, wezme biczyk i
    > pojde do urzedu skarbowego... Mea culpa... Bo innego wyjscia nie widze.

    A poco się odrazu biczować. Wystarczy napisac "czynny żal" złozyc korektę i
    czekać na decyzję urzędu.
    Jeśli kwota zwrotu/nadpłaty po korekcie się nie różni to nic się nie stało.

    --
    US 1440
    NIP

  • 22. Data: 2004-06-18 21:42:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jun 2004, Scout wrote:

> [...]
    >+
    >+ A poco się odrazu biczować. Wystarczy napisac "czynny żal"

    KKS:
    +++
    § 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli zostało złożone:

    1) w czasie, kiedy organ ścigania miał już wyraźnie udokumentowaną
    wiadomość o popełnieniu przestępstwa skarbowego lub wykroczenia
    skarbowego,
    2) po rozpoczęciu przez organ ścigania czynności służbowej, [...]
    ---

    Na czynny żal (IMO) jest za późno.
    Bynajmniej nie twierdzę że ktokolwiek zostanie za cokolwiek ukarany
    ale IMO & AFAIK pisanie "żalów" w opisanej sytuacji mija się z celem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 23. Data: 2004-06-19 11:13:49
    Temat: Re: wezwanie z US HELP!
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    [edymon] pisze:

    > Zle wprowadzilam dane, ktore wczesniej zostaly obliczone na papierze
    > (wszystko bylo dobrze). W komputerze wpisywalam tylko "na czysto". No i
    > on sobie pozmienial... ;-( Moj blad, owszem, ale zamierzam sie tlumaczyc
    > tym, ze popelnilam go przy _przepisywaniu_.

    No to zrob teraz dobrze korekte,
    Napisz isemko wyjasniajace ze to TWOJ blad wynkajacy ze zlego wpisania,
    ale to nie uszczupla naleznosci budzetu..
    i idz do milej Pani..

    Boguslaw