  • 1. Data: 2004-03-19 18:55:07
    Temat: win95 zamiast XP piractwo?
    Od: "max" <m...@2...pl>

    Hi
    Mam pytanko-nie bardzo wiem czy na te grupe?
    Mam licencje na XP ale apikacja nie chce chodzic na XP. Czy mozna prawnie ok
    zainstalowac starszy system (win95) nie instalujac nigdzie kupinej wersji
    Win Xp?
    Max

  • 2. Data: 2004-03-19 20:06:10
    Temat: Re: win95 zamiast XP piractwo?
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    max wrote:

> [...]
    > Mam licencje na XP ale apikacja nie chce chodzic na XP. Czy mozna prawnie
    > ok zainstalowac starszy system (win95) nie instalujac nigdzie kupinej

    Nie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-19 21:17:14
    Od: Mroczek <s...@u...pl>

    > Nie.

    MS RULEZ. Może właśnie z tego powodu zaczniecie się interesować programami
    GNU i Opensource.

    p.s.
    Oświadzczam, że ZDECYDOWANIE NIE należę do bojówek PINGWINA.

  • 4. Data: 2004-03-19 22:25:07
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "max" <m...@2...pl> wrote in message
> [...]
    ok
    > zainstalowac starszy system (win95) nie instalujac nigdzie kupinej wersji

    zapytaj bezpośrednio w Microsoft.
    niektóre licencje pozwalają na downgrade, a niektóre nie. ale nie potrafię
    powiedzieć które.

  • 5. Data: 2004-03-19 23:14:34
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Mroczek wrote:

    > MS RULEZ. Może właśnie z tego powodu zaczniecie się interesować programami
    > GNU i Opensource.

    Pokaz sensowny program do KPiR (moze byc platny) pod linuxa to ostatnie i
    jedyne obecnie windowsy w firmie poleca won (Program Płacznika pod wine
    dziala). A poki co marnujemy dysk...

  • 6. Data: 2004-03-20 06:34:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 19. marca 2004 19:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane max:

> [...]
    > Mam licencje na XP ale apikacja nie chce chodzic na XP. Czy mozna prawnie
    > ok zainstalowac starszy system (win95) nie instalujac nigdzie kupinej

    Jeżeli posiadasz oryginalny nośnik z win95, to tak.
    O szczegóły dopytaj w infolinii microsoftu.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-03-20 09:01:56
    Od: m...@t...pl (tlen)

    > Hi
    >
    > Jeżeli posiadasz oryginalny nośnik z win95, to tak.
    > O szczegóły dopytaj w infolinii microsoftu.

    0 801 308 801

    Tam udzielają wyczerpującej inforamacji (pod warunkiem że zada się konkretne
    pytanie )
    A tak wogóle to tylko win xp professional upoważnia do takiego manewru.

    Michał

  • 8. Data: 2004-03-20 10:07:39
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > 0 801 308 801 - to infolinia M$ .. o prawie nic nie wiedzą, lub prawie nic
    ...otrzymywałem od "panienek" różne odpowiedzi

    > Tam udzielają wyczerpującej inforamacji (pod warunkiem że zada się
    konkretne
    > pytanie )

    022- 43 43 434
    BSE :))))))))))aaaaaaAAA

    Tutaj z odpowiedzi jestem zadowolony ... jak na razie

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2004-03-20 10:50:14
    Od: Mroczek <s...@u...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z dnia pią 19. marca 2004 19:55 opublikowane na
    > pl.soc.prawo.podatki podpisane max:

    > Jeżeli posiadasz oryginalny nośnik z win95, to tak.
    > O szczegóły dopytaj w infolinii microsoftu.

    Zdaje się, że posiadanie oryginalnego nośnika nic nie znaczy, oryginalny
    znaczy z nalepką - licencja związana jest bowiem ze sprzętem na którym
    Windows jest używany. No chyba, że 95 podlega innym prawom.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-03-20 13:40:35
    Od: hagakure <hagakure@boo_tegoniema_.pl>

    Borszczuk wrote:

    > Pokaz sensowny program do KPiR (moze byc platny) pod linuxa to ostatnie i
    > jedyne obecnie windowsy w firmie poleca won (Program Płacznika pod wine
    > dziala). A poki co marnujemy dysk...

    Spróbuj może tego: http://www.lefthand.pl/download/index.html
    jest bezpłatny (wersja z reklamami) więc nie zaszkodzi wypróbować.

    pozdrawiam
    W.R.