  • 1. Data: 2002-11-05 09:22:07
    Temat: wspolne rozliczenie podatku za 2003
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Witam
    Czy w roku 2003 będzie "wspólne rozliczenie podatku małżonków" ?
    Do kiedy należy złożyć pisemko do US w celu ograniczenia obliczania zaliczek
    ?
    Czy jest jakiś gotowy druk ?

    Z góry wielkie dzięki za pomoc

    Pozdrawiam
    Piotr
    freeware http://pk.inet.pl/brv.htm

  • 2. Data: 2002-11-05 10:43:34
    Temat: Re: wspolne rozliczenie podatku za 2003
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "Piotr K." <p...@p...pl> wrote in message news:3dc78e40$1@inet39...
    > Witam
    > Czy w roku 2003 będzie "wspólne rozliczenie podatku małżonków" ?

    Małżeństwo musi trwac cały rok kalendarzowy,

    > Do kiedy należy złożyć pisemko do US w celu ograniczenia obliczania
    zaliczek

    nie do US ,informujesz tylko swojego pracodawcę że w związku z tym ze
    zarobki
    żony mieszczą się w niższej skali podatkowej i będziesz rozliczał się
    wspólnie
    z żoną aby naliczał podatek od niższej skali podatkowej -- no tak mniej
    więcej :)

    > Czy jest jakiś gotowy druk ?

    j.w.

    > Z góry wielkie dzięki za pomoc

    prosze :)

    > Pozdrawiam
    > Piotr
    > freeware http://pk.inet.pl/brv.htm

    Papa Joe

  • 3. Data: 2002-11-05 10:50:30
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > zaliczek
    >
    > nie do US ,informujesz tylko swojego pracodawcę że w związku z tym ze
    > zarobki

    Przepraszam, zapomniałem dodać, że jestem na DG.

    > j.w.

    zwykłe oświadczenie + znaczek skarbowy ?

    > Papa Joe

    dzięki za odzew

    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-05 13:46:24
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    JAK TO BEDZIE ZA 2003 TEGO NIKT NIE WIE CO JESZCZE CIEKAWEGO WYMYSLI RZĄD
    PANA MILERA BYC MOZE BEDZIE TAK JAK W 2001