  • 1. Data: 2002-11-05 08:00:15
    Temat: pomyłka w numerze konta
    Od: Grzenio <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam mały problem, wczoraj wpłaciłem zaległy podatek PIT na konto do
    rozliczenia podatku od osób prawnych zamiast fizycznych (ten sam
    urząd).
    Jak to odkręcić?

  • 2. Data: 2002-11-05 08:13:05
    Temat: Re: pomyłka w numerze konta
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    Napisz do US pismo z prośbą o zaliczenie należnej składki PIT mylnie
    zapłaconej na rachunek właściwy dla CIT na odpowiedni rachunek PIT.
    Powinno wystarczyć
    ewentualnie upenij się za jakiś czas w księgowości US czy operacja została
    wykonana.