  • 1. Data: 2002-11-04 20:25:10
    Temat: import z EU
    Od: "Zaga.T" <t...@o...pl>

    dzień dobry
    prowadzę DG chciał bym przeżyć swoje usługi i planuje od nowego roku zająć
    się importem sprzętu sportowego z EU
    chciałem zapylać jak to wygląda w rzeczywistości !
    gdyż mój Niemiecki współpracownik twierdzi że wysyłając towar do mnie musi
    naliczać podatek ( nie naliczał gdy kupowałem na osobę prywatną - TAX FREE )
    wiec gdy kupuje od niego towar z podatkiem, na granicy dochodzi cło + polski
    VAT ,cena nie jest już taka atrakcyjna !
    chciałem prosić o pomoc ;
    czy jest możliwość odzyskania podatku naliczonego w Niemczech w przypadku DG
    , czy z tego przywileju mogą skorzystać tylko osoby prywatne

    jeżeli ktoś z grupowiczów zna linki do stron gdzie mógł bym poczytać więcej
    na ten temat był bym serdecznie wdzięczny