  • Data: 2004-05-29 06:14:17
    Temat: Re: [wspolnoty] deklaracje podatkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2004, leslaw wrote:

    >+ 1.REFUNDACJA NIE JEST DOCHODEM A REKOMPENSATĄ ZA PONIESIONE KOSZTY

    A może być "refundacja" określana na podstawie ryczałtu nie
    uregulowanego przepisami być uznana za "zwrot kosztów" właśnie ??
    W koncepcie "poniesienia kosztów" zasadą jest ich *udokumentowanie*,
    na wszystkie koszty nieudokumentowane zwyczajowo ;) powołują się ci
    którzy mogą wskazać co najmniej rozporządzenie określające że wolno
    (i w jakiej wysokości) rozliczyć je ryczałtem.
    Nie moja działka, ale z ciekawości spytam: jest jakaś regulacja
    dla ryczałtu "za telefon" ?

    [...]
    >+ Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał
    [...]
    >+ > roku PIT-8C bodajze do 31 stycznia. Natomiast oprocz tego, niektorzy z
    >+ > czlonkow zarzadu maja zawarta ze wspolnota umowe o refundacje kosztow
    >+ rozmow
    >+ > telefonicznych (w stalej wysokosci miesiecznej). Czy to cos zmienia w
    >+ sensie
    >+ > obowiazku skladania deklaracji podatkowych przez wspolnote, bo taka
    >+ > refundacja jest chyba dla nich przychodem opodatkowanym.

    ...a nie możesz (z jakiegoś powodu) pisać pod cytatem żeby było wiadomo
    kto do kogo i po co się odnosi ? ;) (oczywiście pytam Lesława, nie
    Marka !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)