  • Data: 2007-05-12 21:20:01
    Temat: Re: www.pit.pl - do kitu (pit 37)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 May 2007, t...@o...pl wrote:

    > Ani OpenOffice 2 ani firmowy MS Excel Viewer nie otwierał,

    Ale ja pytam czy TĄ SAMĄ PRZEGLĄDARKĄ ŚCIĄGAŁEŚ!

    Jest tak, że przeglądarki najczęściej trzymają ściągnięte dane
    dobrze pochowane w cache, i jak ściąga się ponownie, to robią
    wszystko żeby pominąć użycie SHIFT-odśwież przez usera :]
    (np. w ten deseń, że odświeżają stronę, a interesujący nas zbiór
    jest na podstronie lub linku).

    Jedyną metodą dającą jaką taką pewność, że *naprawdę* sciągnęło
    się drugi raz, jest użycie innej przeglądarki - czyli jak
    ściągnięto 1. raz FireFoxem, to drugi raz trzeba Operą
    albo zaryzykować nawet IE... ;>

    > skoro powiedzieli mi że zarówno Excel jak i OO u nich chwytają,
    > to coś musiało być nie tak albo z ich serwerem, albo z plikiem na tym
    > serwerze,

    Albo z plikiem *U CIEBIE*, w cache przeglądarki.
    :(

    pzdr, Gotfryd