  • 1. Data: 2004-01-22 05:41:56
    Temat: wykaz wydatków remontowo-moderniz do odliczenia?
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Szukam szczegółowego wykazu wydatków remontowo-moderniz o ktore zmniejsza
    sie podatek dochodowy.

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2004-01-22 07:09:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    http://orpi.pl/odliczenia.html

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-01-22 07:44:01
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki a jeszcze szukam wykazu materiałów i urządzeń (ich zakup)w ramach
    wydatków na remont i modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu
    mieszkalnego:

  • 4. Data: 2004-01-22 11:49:22
    Od: Pyton <o...@t...pl>

    Jedynym aktem prawnym regulujacym powszechnie obowiązujacym regulującym to
    zagadnienie jest Rozporządzenie Ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z
    dnia 21 grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza się
    podatek dochodowy (Dz.U Nr 156.poz.788) a tam znajdziesz tylko wykaz prac
    podlegajacych odliczeniu...Jesli chodzi o materialy to wiele znajdziesz w pismie
    Min.Fin. z 22 lutego 1994 r. znak PO 2/10-8010-02042/94 ;)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-01-22 12:20:58
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > Dzięki a jeszcze szukam wykazu materiałów i urządzeń (ich zakup)w ramach
    > wydatków na remont i modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu
> [...]

    W uproszczeniu - nie mam przepisow pod reka - materialy w 100% jezeli beda
    stanowic substancje budynku/lokalu (wiec np. wykladzina przytwierdzona na
    stale do podlogi tez) a narzedzia i przyrzady nie (narzedziem/przyrzadem
    jest np. pedzel:-)

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk