  • Data: 2005-03-07 17:55:43
    Temat: Re: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam, mialem dzis przyjemnosc zostac pociagniety do
    > odpowiedzialnosci przed sadem grockim, przez policjanta (nie z
    > drogowki) [..]
    > powiedzial, ze ktos z mojej miejscowosci mnie
    > przeslucha! A sprawe kieruje do sadu grockiego tu i tu.
    Nie musi być wcale policjantem. Wystarczy już nawet zwykłe
    doniesienie/pomówienie dowolnej osoby na policji i też tak się
    może skończyć.

    > 1. Mam pytanie, czy mogl mnie tylko chciec nastraszyc?
    To pytanie do niego.

    > 2. Czy zglosil sprawe na centrali i zostane powiadomiony poczta
    > do domu.
    Jak zgłosił, to tak.

    > 3. Jakie moga byc za to konsekwencje?
    > (wyprzedzanie na ciaglej, jazda przez wysepke z lewej strony)
    Zależy od kwalifikacji (art...) jaki Ci przedstawią, bo skoro
    twierdzisz, że on był świadkiem "uniknięcia wypadku"...
    Ale polecam www.google.pl - kiedyś coś szukałem i znalazłem...

    > dziekuje za uwage i czekam na odpowiedzi :)
    Jeżeli nie masz niezależnych świadków, to nic ci nie pomoże
    niestety :(. Co najwyżej możesz się starać złagodzić karę,
    ale jak - lepiej spytać tych, co mają w tym praktykę :).