eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów › Re: wyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów
    From: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów
    Date: Thu, 30 Jun 2005 13:28:21 +0200

    > Przeczytaj jeszcze raz i powoli, kto ma obowiązek stosowania struktury.
    > Te książki sprzedajecie ze stawką 0% czy jako zwolnione? Bo to różne
    > rzeczy.

    książki sprzedajemy ze stawka 0%.
    Ale ja mówie o art. 84 (nie 90). Co prawda jest w nim napisane "mogą",,
    wiec raczej moge sie tym art. nie przejmować, ale nie jestem pewna czy
    nie dokopałam się do czegoś (ustawa, rozporządzenie etc.) co ten temat
    rozwija i np. wtedy "mogą" już mnie nie obowiązuje ....

    (możer troche histeryzuje, ale nie chciałabym zapłacic kiedys za taki
    błąd ...)