eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów › Re: wyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wyliczanie podatku należnego przy zastosowaniu struktury zakupów
    Date: Sat, 2 Jul 2005 00:16:05 +0200

    On Fri, 1 Jul 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ > ...ale dający ten sam wynik w zakresie o którym mowa !
    >+ > Tyle samo VAT trzeba odprowadzić do US ze sprzedaży 0% i "zw" :)
    >+ >
    >+ Uściślę: taki sam jest podatek należny :)

    ...ano to "ten zakres" więc zgoda !

    >+ > Zauważ że chodzi o strukturę zakupów... jak na mój gust potrzebną
    >+ > wyłącznie przy sprzedaży nieewidencjonowanej.
    >+ >
    >+ Przez sprzedaż nieewidencjonowaną rozumiesz "mam w ewidencji tylko sumę
    >+ za dany okres"?

    Tak. Bez podziału na stawki.

    >+ No to nie tylko. Jest jeszcze wariant "brak możliwości
    >+ oddzielenia zakupów służących sprzedaży opodatkowanej i zwolnionej" :)

    Zlituj się.
    Przecież chodzi o *proporcję zakupów*.
    Czyli skorzystanie ze *znanej* proporcji *zakupów* - do *nieznanej*
    proporcji przychodów ze sprzedaży.
    Jak chcesz PZ wykorzystać jeśli "nie można oddzielić zakupów" ??

    "Brak możliwości oddzielenia SPRZEDAŻY" sprowadza się właśnie
    do...braku ewidencji sprzedaży wg stawek :)
    Ale wtedy "ewidencja zakupów musi być". Ewidencja nie "na sztuki"
    - ale "wg stawek".

    [...]

    Acha :>

    --