    From: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynagrodzenie raz jeszcze...
    Date: Thu, 11 Jul 2002 10:22:20 +0200

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    news:agjdl4$1q52$1@pingwin.acn.pl...

    > dokładnie - gdy "naliczona" zaliczka na podatek jest niższa niż składka
    > zdrowotna, to składkę zdrowotną pracownika (PRACOWNIKA - właściciela
    > niestety nie...;(((() obcina się do wysokości zaliczki na podatek,
    > a zaliczka należna do US się zeruje....
    >
    > wspominałem zresztą o tym w odp.na Twoje pytanie w wątku
    > "teraz pora na PIT-4" - nie czytałaś uważnie ;PPP

    czytalam :) nie zrozumialam :(((

    Prosze o jeszcze troszke cierpliwosci...
    Jak dobrze, ze jestescie...
    czyli:
    mimo, ze teoretycznie wychodzi
    Podst na ub zdrow 267,71
    Ub zdrowotne 20,75
    To mam wpisac 10,60 w RNA, a podstawe 267,71 pozostawic bez zmian? Czy w RNA
    wpisuje 20,75, a tylko w PIT-4 inaczej?
    I w PIT-4 w pozycjach 21 i 22 wpisac to samo, czyli 10,60 czy w poz. 21
    20,75, a w 22 10,60?
    Czy bylby ktos uprzejmy mi powiedziec ile w takim razie wychodzi
    wynagrodzenie netto?
    Aha i co jezeli zaplacilam za duzo pracownikowi pensji, bo poknocilam
    wyliczenia? Potracic w przyszlym miesiacu?
    Ehhh oby to juz wszystkie watpliwosci byly...

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska