  • Data: 2004-09-29 11:51:47
    Temat: Re: wynagrodzenie z unii europejskiej bez podatku?
    Od: "darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Unia przelewa na konto mojego zakładu a ja dostaję od nich pieniądze. Na
    osobnej kartce mam rozliczenie wypłata a na osobnej pieniadze z EU. Księgowa
    stwierdziła coś co mnie zastanowiło ze mam tego nie umieszczać w picie :) Mi
    to pachnie kryminałem.
    Mam nadzieje ze to nie ja bede siedział.
    Ale moze zeczywiście jest jakiś przepis który zwalnia te pieniądze z podatku
    dochodowego? Ja troche szukałem ale nie jestem w tym dobry i nie dałem rady.
    w google tylko o zwolnieniach z vat-u znalazlem.
    dzieki ze ktos sie odezwal :)
    Darek