  • 1. Data: 2007-01-19 17:34:29
    Temat: wynajem mieszkania - ryczalt- frmularz? - pilnie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam
    mam takie dosc szybkie pytanie
    dzis lub jutro musze zaplacic pierwszy ryczalt za wynajmowane mieszkanie,
    myslalem ze zrobie to zwyklym przelewem z internetowego kotna,lecz system
    jest mendrszy od czleka, rozpoznal konto us i rzada wyboru formularza

    zatem mam pytanie, na jakim formularzy musze zaplacic ryczalt za mieszkanie
    w zwiazku z tym pytanie drugie, czy jesli za pomocawyboru takiego formularza
    w internetowym koncie,bede musial go fizycznie pozniej wypelniac i slac do
    urzedu?
    w us babka nic o tym nie wspominala, twierdzila tylko ze nazwyklym
    formularzy dokonac wplaty i juz, a infolinia odatkowa juz nie czynna

    pozdrawiam
    szerszen

  • 2. Data: 2007-01-19 18:38:45
    Temat: Re: wynajem mieszkania - ryczalt- frmularz? - pilnie
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > pozdrawiam
    > szerszen

    dokładnie tak
    JK

  • 3. Data: 2007-01-19 22:17:17
    Od: "zenek" <...@z...zz>

> [...]
    > w us babka nic o tym nie wspominala, twierdzila tylko ze nazwyklym
    > formularzy dokonac wplaty i juz, a infolinia odatkowa juz nie czynna

    W mBanku wybiera się opcję PPE i przelew spokojnie idzie ...
    Bez żadnych fizycznych wypełniań ;)

    Pozdro
    zenek

  • 4. Data: 2007-01-20 06:44:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jan 2007, szerszen wrote:

> [...]
    > w internetowym koncie,bede musial go fizycznie pozniej wypelniac i slac do

    NIE!!!
    To przelew idzie w określonej formie - i system bankowy "wtyka" dane
    z formularza w określony sposób.
    Formularz to będzie PIT, ale który to już nie wiem, nie jestem
    ryczałtowcem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-01-20 09:08:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zenek" <...@z...zz> napisał w wiadomości

    > W mBanku wybiera się opcję PPE i przelew spokojnie idzie ...
    > Bez żadnych fizycznych wypełniań ;)

    wielkie dzieki, o to wlasnie chodzilo ;)

  • 6. Data: 2007-01-20 17:37:44
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    PIT-28