  • 1. Data: 2007-01-19 15:57:49
    Temat: powiadomienie o sposobie rozliczania VAT'u
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    w zeszłym roku rozliczałem się kwartalnie (VAT-7K).
    Czy tu tez się przyjmuje, ze jak nie złożę powiadomienia o sposobie
    rozliczenia VAT'u w 2007 to oznacza, ze kontynuuję rozliczenia
    kwartalnie ? (czyli nie zmieniam sposobu rozliczenia).

    EMPI

  • 2. Data: 2007-01-19 16:45:06
    Temat: Re: powiadomienie o sposobie rozliczania VAT'u
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-01-2007 o 16:57:49 EMPI <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > rozliczenia VAT'u w 2007 to oznacza, ze kontynuuję rozliczenia
    > kwartalnie ? (czyli nie zmieniam sposobu rozliczenia).

    VAT rozlicza sie miesiącami/kwartałami.
    Nowy rok nie ma pdla tego podatku żadnego znaczenia(z małymi wyjątkami).