  • 1. Data: 2003-04-10 08:08:00
    Temat: wyplata chorobowego na konto bankowe
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Cześć

    Czy jest jakaś możliwość, by ZUS przelewał wypłatę chorobowego na konto w
    banku a nie gotówką na adres zameldowania?

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-04-10 08:29:35
    Temat: Re: wyplata chorobowego na konto bankowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik XYZ napisał:
    > Cześć
    >
    > Czy jest jakaś możliwość, by ZUS przelewał wypłatę chorobowego na konto w
    > banku a nie gotówką na adres zameldowania?

    Jest, ale wymaga to długiej walki.
    Kiedys kazano mi dopisywać na formularzu ktory składa sie wraz ze
    zwolnieniem numer konta a i tak szło pocztą. Ale raz zrobiłam awanturę,
    wysłałam pismo do kierownika i juz jedno chorobowe dostałam na konto.
    Ale ciekawe czy w razie jak będzie nastepne to o koncie będą pamiętać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-10 11:20:00
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

> [...]
    > wysłałam pismo do kierownika i juz jedno chorobowe dostałam na konto.
    > Ale ciekawe czy w razie jak będzie nastepne to o koncie będą pamiętać.

    U nas ( Gdańsk) "wystarczyło " złożyć pismo z nr konta i dwa razy zrobić
    awanturę. Później działało.
    Ewa

  • 4. Data: 2003-04-14 02:17:25
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od XYZ -----###
    > Czy jest jakaś możliwość, by ZUS przelewał wypłatę chorobowego na konto w
    > banku a nie gotówką na adres zameldowania?

    w przypadku pracownika u mnie wystarcza pismo + kwit z banku z pełnym
    numerem konta, przy osobie prowadzącej nie walczyłem...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-04-14 17:59:10
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > ###----- w odpowiedzi na list od XYZ -----###
    >
    > w przypadku pracownika u mnie wystarcza pismo + kwit z banku z pełnym
    > numerem konta,

    Bez kwita z banku nie da rady ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-04-14 18:31:58
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Karol -----###
    > Bez kwita z banku nie da rady ?

    u mnie nie, bo uważają, że świadczeniobiorca nie umie poprawnie napisać
    numeru swojego konta (z ustnych wyjaśnień odpowiednich osób) lub poda im
    cudze lub nieistniejące konto (własna dedukcja ;-) )

  • 7. Data: 2003-04-14 18:37:50
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > numeru swojego konta (z ustnych wyjaśnień odpowiednich osób) lub poda im
    > cudze lub nieistniejące konto (własna dedukcja ;-) )

    Do podania cudzego ma IMHO prawo. Ale wyjasnienie przyjmuje.

    Karol

  • 8. Data: 2003-04-18 21:37:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Apr 2003, Karol wrote:

> [...]
    >+ > u mnie nie, bo uważają, że świadczeniobiorca [...] lub poda im
    >+ > cudze lub nieistniejące konto (własna dedukcja ;-) )

    Może obawiają się zapisu z KP: pracownik nie może zrzec się
    prawa do wynagrodzenia. Jak podaje nie swoje konto to przelewającemu
    nie jest znany tytuł prawny w imię którego to zrobił (znaczy:
    nie swoje konto podał). A nuż "zrzekł się" na czyjąś rzecz...

    pozdrowienia, Gotfryd