  • Data: 2002-08-03 19:24:33
    Temat: Re: wyposazenie, proste i bardzo PILNE (!!!)
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:aidjq9$fkp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl
    > Ale dzis "zglupialem" czytajac GP
    > pisza tam o "systemie alarmowym", jako modernizacji budynku.

    I to znowu ja,Pański prześladowca:-))).Też to czytałem.

    > Na moj prosty inzynierski leb czyjki i centralka to sa elementy
    > skladowe i peryferyjne
    I tu się zgadzam,ale sama centralka bez czujników to tylko dekoracja i
    to wątpliwa,to samo dotyczy czujek bez centralki.
    Dopiero razem stanowi to jakiś "system".Mamy więc do czynienia z
    wytwarzaniem ST z elementów składowych.Dopiero jak zadziała
    możemy mówić o ST
    Jacek