    From: "Fickman" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wysyla i vat wiem ze bylo ...
    Date: Thu, 5 Jan 2006 10:12:50 +0100

    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=79964&i_smpp_s_strona=1
    > => wychodzi z tego ze jesli nie dolicza sie kosztow opakowania i wysylka
    > jest usluga mozna pisac na fvat/paragonach stawke ZW.
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=42096&i_smpp_s_strona=4
    > => tutaj jesli wyszczegolni sie jako osobna pozycje na fakturze, i w
    > umowie zawarte jest, ze przesylke placi sie osobno (allegro?) to tez moze
    > byc ZW
    > http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/index.php?page=know&
    id=387 tutaj tez zw.
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=93582&i_smpp_s_strona=3
> [...]
    > zw. podmiotowego.
    >
    > Sam zlozylem prosbe o interpretacje do mojego US-a, smieszne to ze w
    > okienku informacji vat dostalem odp. w ciagu 3 sekund oczywiscie
    > zwolnione, a tam gdzie robia interpretacje we 3 sie zastanawialy jak to
    > zrobic! Prosbe zlozylem w listopadzie i do teraz brak odp, trzy razy
    > uzupelnialem juz stan faktyczny, bo sprawa wysylek dla US jest calkowitym
    > kosmosem, na pytanie czy dostane odp przed 25 zeby zrobic vat7 bez korekt
    > otrzymalem odp. "niewiem" poprostu TRAGEDIA!
    >
    > prosze grupe o poprawe jesli zle rozgryzlem te interpretacje, czy prawo

    witam

    mielem identyczny problem, zlozylem prose o interpretacje i dostalem ja.
    Najpierw slowna po ok 2 tyg, po ok 2 miesiacach na pismie.
    Niestety moj US uznal ze mam pisac 22% no i czekalo mnie 8 miesiecy korekty
    :(
    Jesli ktos dostal inna interprestacje to bylbym wdzieczny za pomoc w walce o
    ZW vatu za wysylke

    pozdrawiam

    Grzes