  • Data: 2003-02-04 13:07:52
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hania" <v...@g...pl> wrote in message
    news:03013115544155@polnews.pl...

    > Pojechalam do US, tam panienka w okienku zekla, ze najpierw musze
    > wyrejestrowac dzialalnosc w Urzedzie Miejskim, potem wyrejestrowac regon i
    > zlozyc jakies oswiadczenie podpisane przez obie strony :( ... a to
    dlatego, ze
    > w s.c. nie moze zostac 1 osoba. Ale tego, co mowi panienka pewna nie byla.
    > To jak to jest?
    > Pozdrawiam,
    > Hania

    Now eic jest tak, ze ypytala Pani, jak tozrobic, by maz sie nie dowiedzial.
    Podtrzymuje ze tak, jak napisalem.

    Jest paragraf w KC ze mozna z waznych przyczyn w kazdej chwili....
    Maz moze sie odwolywac do sadu, ale faktycznie jest "po zawodach"..

    No ale maz przeciez moze "antydatowac dokumenty" - jednym slowem
    "przerabane".

    Panienka w US tez ma racje bo mowi o tym jak to powinno wygladac ze strony
    US-a
    i.t.d. Oczywiscie spolka przestaje istniec z mocy prawa.
    Wg stanu na dzien zakonczenia dzialanosci musi byc zrobiony remanent
    likwidacyjny.

    Itd jak pisali koledzy.

    No