  • 1. Data: 2002-11-05 15:49:47
    Temat: zaksiegowac z poprzedniego mca?
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Krotko bo czas jest cenny. Przez totalne zapomnienie - chociaz nie tylko to
    ale to nie jest grupa aby pisac o takich rzeczach - zapomnielismy wpisac
    skladek zus w koszty kpir poprzedniego miesiaca. Czy wiec moge je wpisac w
    kolejnym ? Czy mam to jakos potraktowac specjalnie, cos odnotowac ?
    pozdrawiam,
    ArSc

  • 2. Data: 2002-11-05 16:37:36
    Temat: Re: zaksiegowac z poprzedniego mca?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ArS napisał:
> [...]
    > skladek zus w koszty kpir poprzedniego miesiaca. Czy wiec moge je wpisac w
    > kolejnym ? Czy mam to jakos potraktowac specjalnie, cos odnotowac ?

    Możecie wpisac w kolejnym miesiącu, nikt wam głowy nie urwie :-))
    Ważne żeby nie "przeskoczyć" do następnego roku.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-05 21:37:10
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Czy mam to jakos potraktowac specjalnie, cos odnotowac ?

    > Możecie wpisac w kolejnym miesiącu, nikt wam głowy nie urwie :-))
    > Ważne żeby nie "przeskoczyć" do następnego roku.
    >
    > Maddy

    Dziekuje pieknie. Po prostu jako nie-ekonomista nie bylem pewien tego, ale
    istotnie z punktu widzenia roku podatkowego to jest chyba raczej maly
    problem.
    Pozdrawiam i dziekuje
    ArSc

  • 4. Data: 2002-11-05 22:28:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik ArS napisał:
    >+ > Witam,
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Możecie wpisac w kolejnym miesiącu, nikt wam głowy nie urwie :-))

    ...a marudzić że to "celowo bo listopad" też nikt nie będzie ?
    Bo pamiętam że ktoś tu kiedyś pisał że można by tak sobie
    "pozapominać".... :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-11-06 16:36:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > [...]
    >

    > ...a marudzić że to "celowo bo listopad" też nikt nie będzie ?
    > Bo pamiętam że ktoś tu kiedyś pisał że można by tak sobie
    > "pozapominać".... :]

    Pamiętam że ktos cos kiedyś mowił, ale generalnie podatek dochodowy jest
    rozliczany *rocznie* i koszty muszą być zaliczone do roku ktorego
    dotycza lub w którym zostały poniesione (jak ktos lubi kasowo...).
    Roku! Nie miesiąca ani enigmatycznie "okresu" ale właśnie roku.
    Tej zasady zadne rozporządzenie nie może zmienić.

    No może gdyby ktoś zapomniał wszystkich kosztów w październiku ując,
    ktoś by sie mógł przyczepić, ale to przypadek ekstremalny.

    Komu z tutaj obecnych kontrolowano kiedykolwiek poprawnośc naliczania
    zaliczek miesięcznych? Znajdzie sie taka osoba?

    Spróbuj zapytac w US co masz zrobic jeżeli nie ująłes jakiegos kosztu w
    danym miesiącu - odpowiedzą Ci "to niech pan go ujmie w następnym".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-11-07 10:26:39
    Temat: Odp: zaksiegowac z poprzedniego mca?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqbgdo$e5b$...@n...tpi.pl...

    > Spróbuj zapytac w US co masz zrobic jeżeli nie ująłes jakiegos kosztu w
    > danym miesiącu - odpowiedzą Ci "to niech pan go ujmie w następnym".

    Okey! Nie ma problemu w jakimkolwiek miesiącu innym, aniżeli w listopadzie.
    Ale co powiedza z kosztami zapomnianymi z pażdziernika, zaliczonymi w
    listopadzie?

    Jakie jest wasze zdanie?

    Smerf