  • 1. Data: 2009-04-11 06:10:04
    Temat: zakup auta - prywatnie czy na firme
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Planuje zakup auta ( używanego )
    Prowadze działaność gospodarczą,
    Czy moge je kupić " na firme"- i jakie bede miał z tego korzyści a jakie wady
    są tego rozwiazania w porównaniu do zakupu auta na mnie jako osobe prywatną.
    czy na firme moge kupić od osoby prywatnej od której bede miał tylko umowe
    sprzedaży- bez faktury.
    Generalnie jaką droge wybrać ?

  • 2. Data: 2009-04-11 09:11:51
    Temat: Re: zakup auta - prywatnie czy na firme
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    BETON wrote:
> [...]
    > auta na mnie jako osobe prywatną. czy na firme moge kupić od osoby
    > prywatnej od której bede miał tylko umowe sprzedaży- bez faktury.

    Zgodna ze stanem faktycznym, tj. czy kupujesz do celow osobistych, czy
    na potrzeby prowadzenia DG.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2009-04-14 07:14:38
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgodna ze stanem faktycznym, tj. czy kupujesz do celow osobistych, czy na
    > potrzeby prowadzenia DG.
    >
    > Wieslaw

    Jak to w działanosci.
    Używam i do firmy i do prywatnych potrzeb. Dlatego musze wybrać co bedzie
    korzystniejsze

  • 4. Data: 2009-04-15 11:09:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Zgodna ze stanem faktycznym, tj. czy kupujesz do celow osobistych, czy na
    > potrzeby prowadzenia DG.
    >
    > Wieslaw

    No chwila. A nie moze uzywac samochodu zakupione prywatnie d celow DG ?
    Moze. Najwyzej w koszty nie wrzuci itp

    fantom