    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakup garazu
    Date: Sat, 25 Feb 2006 11:47:55 +0100

    Dnia 25 lut o godzinie 11:21, na pl.soc.prawo.podatki, Cavallino
    napisał(a):

    > Za równowartość 3 letniej opłaty za prąd?
    > Chyba bym się nie zdecydował.

    Co prawda - to tylko garaż..... można chyba takie przypadki przeżyć, ale
    pozostaje pewien niesmak z postępowania tego dziada.

    Ja mam podobny przypadek z tym że sąsiad mi tak sie bawi "bezpiecznikami"
    które mam na dom (zabezpieczenie przedlicznikowe jest u niego). Kiedyś było
    ono na tzw. klatce schodowej, ale sobie zabudował tą klatkę drzwiami i
    teraz jest problem. Do zabezpieczeń nie ma dostępu ich właściciel., jeżeli
    np. "sąsiad" wyjedzie na wczasy a wkładka ulegnie przepaleniu - to
    pozostaje nic innego tylko ..... wysadzić mu drzwi.
    Trochę komplikuje sytuacje to iż ja jestem właścicielem swojego segmentu a
    on jest najemcą. Po którymś incydencie już nie wytrzymałem:
    - energetyka, właściciel jego posesji (ZGM) etc.
    Oficjalne pisma, skarga, informacja o obciążaniu właściciela ze przerwy w
    dostawie energii nie zawinione przez ZE - trochę to ostudziło zapały
    "sąsiada". Jednak sprawę postanowiłem wyprostować. Aby nie ponosić dużych
    kosztów (WTP zmiany sposobu zasilania, przenoszenia układu pomiarowego na
    zewnątrz itp itd) podniosłem kwestię że ZGM sprzedał mi budynek mieszkalny
    z wadą techniczną - niezgodnie z prawem energetycznym i z prawem
    przeciwpożarowym. Zobowiązali się do "wyprostowania tego" na swój koszt,
    bez przenoszenia układu i przeróbek instalacji we wnętrzu mojego segmentu.

    W takim przypadku, widząc że ZGM jednak jest skłonne "do kompromisu" - sam
    na swój koszt ułożyłem WLZa na elewacji, otynkowałem to i wprowadziłem do
    tablicy licznikowej. ZGM poniesie tylko koszt zacisków prądowych na sieci i
    plombowania zabezpieczenia przedlicznikowego.

    A ja będę miał w końcu święty spokój z tym upierdliwym "sąsiadem". :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany