  • Data: 2005-06-22 13:58:39
    Temat: Re: zakup towarów handlowych z zagranicy
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam po krótkiej przerwie.

    Przegladałam wczoraj wieczorem archiwum Monitora Ksiegowego i znalazłam
    odpowiedź na pytanie tu zadane. Potwierdziło się moje przypuszczenie, że
    bierze się kurs z dnia otrzymania towaru, a nie z dnia wystawienia faktury
    (np. fv wystawiona 11 maja a towar przyszedł 13 maja).

    Czy już wiesz, dlaczego zdałam licencję?