  • Data: 2005-03-31 18:22:46
    Temat: Re: zakup towaru
    Od: "vis" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spróbuj to wytłumaczyć us. U nas na kontroli zażądali wz-etk, że
    > faktycznie odebraliśmy towar w danym miesiącu.. ale to imo głupota.
    > A jak ktoś ma firmę kupił-sprzedał i handluje np. na giełdach
    > towarowych, często nawet nie widząc towaru na oczy. To wtedy nie mogłby
    > odliczyć vatu- bo przecież nie odebrał nigdy towaru.

    masz racje, ale to glupota urzednicza (ludzki idiotyzm), co do systemu
    rozliczen jest jeszcze w miare znosnie, ale co do systemu kontroli to mam
    wielkie zastrzezenia. Ktos kiedys powiedzial ze system jest zly-guwno prawda
    to nadzor kontroli jest zly! Bezmyslnosc i glupota polaczona ze
    zgryzliwoscia i zawistoscia kreuje ten system jako zly. To tak jak za
    "komuny" ze byle posterunkowy po podstawowce byl "Panem Władzy". A potem sie
    dziwia na Świecie ze Polacy to kombinatorzy....i łapowkarze. A jak tu
    inaczej przezyc jak niedasz w lape? To sie bedziesz z glupkiem jednym i
    drugim urzerac przez wiele miesiecy....a moze i lat