    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakupy w vat-7
    Date: Fri, 28 Oct 2005 23:15:40 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ty na pewno nie pomyliłaś osób ?

    > Piszesz że JA kazałem wpisywać niepotrzebne do rozliczania
    > zakupy VAT czy że nie znam podstawy prawnej prowadzenia ewidencji
    > VAT ???

    pisze, ze Ty pisales, ze nie dodaje sie nic na sile
    stad brak podstawy prawnej, wyraznie wskazujacej, ze nie musisz
    umieszczac nic na sile jak nie potrzebne Ci to do szczescia

    wyraznie napisane, ze umieszczasz kwoty podatku, pamietasz?;-)

    ja naprawde Cie nie przesladuje i nie czepiam;-)wylapuje jedynie cos, z
    czym moznaby podyskutowac - rady to u doradcy, to tez pamietasz?;-)

    zaczynam sie bac odzywac

    kazdy post , gdzie Ty wystepujesz, bede zaczynala od kajania sie i
    tlumaczenia,. ze ja sie nie czepiam Ciebie, tylko tego co piszesz;-)))