  • Data: 2007-08-14 15:05:38
    Temat: Re: zaliczka na pit8/11b
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrB. nabazgrolił na ekranie:

    > no dobra to co z tym PIT-4R bo już zgłupiałem?

    Szybki kurs:

    1. kasa za umowę o dzieło wypłacona 17 lipca 2007. Podatek pobrał
    Zamawiający dzieło.
    2. Do 20 sierpnia 2007 trzeba wpłacić zaliczkę na pit 4R (tj. cały podatek
    podbrany od wykonującego dzieło). [Jeszcze w tamtym roku musiałbyś
    złożyć /razem z przelaniem kasy/ do swojego urzędu skarbowego (US
    Zamawiającego dzieło) pit 4.]
    3. Do końca stycznia 2008 składasz do swojego urzędu skarbowego pit 4R.
    4. Do końca lutego 2008 składasz Pit 8B do US Wykonawcy dzieła, i jeszcze
    jeden egzemplarz dla samego wykonawcy. (dla siebie też warto kopię
    zostawić) ;)

    TADAM! Tyle ;)

    btw. w tamtym roku był wspólny pit 11/8B, ale w tym roku znowu rozdzielili
    na dwa pity: pit 11 i pit 8b

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)