eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizałożenie konta bank. przez cudzoziemców- PILNE!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: założenie konta bank. przez cudzoziemców- PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Data: 2004-07-11 17:33:03
    Temat: Re: założenie konta bank. przez cudzoziemców- PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0407031016100.-313123@Athlon.port
    ezj
    an.zabrze.pl...
    > On Sun, 27 Jun 2004, pix wrote:
    > [...]
    >
    > A co rozumiesz przez "kraj swojej rejestracji" ? Jedyny kraj
    > w którym mogą być zarejestrowane czy każdy kraj w którym
    > firma się zarejestrowała ? Pytam z ciekawości, bo nie przypominam
    > sobie przepisu zakazującego np. polskiej firmie zarejestrować się
    > za granicą :)

    Mniemam, że masz na myśli "oddział" lub "przedstawicielstwo", a to
    zupełnie co innego.
    W jaki sposób podmiot polski mógłby być równocześnie
    podmiotem np. niemieckim?
    AFAIK podwójne obywatelstwo dotyczy wyłącznie osób fizycznych ;-)

    > Temu żeby prawo nakazywało wpisanie się do rejestru przed prowadzeniem
    > jakiejkolwiek działalności (w tym przelewania swoich - ale "gosp
    odarczych"
    > - pieniędzy) się nie dziwię !

    A jakie prawo i w którym miejscu coś takiego wg Ciebie nakazuje?
    Przypominam, że nie mówimy o prowadzeniu działalności _gospodarczej_
    w Polsce gdyż niemiecki eksporter (od tego zaczął się wątek) takowej u nas
    nie prowadzi.
    Nie wydaje mi się aby istniało cos takiego jak "rejestr nierezydentów"
    więc
    raczej nie ma gdzie się "wpisywać" ;-)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm., Pix