  • Data: 2013-01-28 17:18:57
    Temat: Re: zapłata podatku za kogoś
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 16:35:39 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Moment.
    > A istnieje takie wyłączenie?

    Jakieś wyroki sądów w tych sprawach niestety były. I czytając dostępne w
    sieci uzasadnienia miałem wrażenie, że nikt nawet nie próbował się
    powoływać na ten artykuł z KC. Dlaczego???

    > A jeszcze osobna sprawa, to możliwe uniemożliwienie takiej
    > operacji w wyniku złożenia różnych przepisów - konkretnie, obowiązku
    > zapłaty danego podatku z konta wraz z technicznym brakiem pola na dane
    > podatnika :]

    Jedyne uzasadnienie, które mogę wydumać, to przepis określający termin
    zapłaty (data obciążenia rachunku *podatnika/płatnika*) Czyżby to było
    jedyne przeciwskazanie?