  • 1. Data: 2005-01-29 10:31:57
    Temat: zasady wystawiania faktur
    Od: "q" <j...@w...pl>

    witam
    w poprzednich rozporzadzeniach MF w sprawie wykonania niektorych przepisow o
    VAT w rodz 10 byly zasady wystawiania faktur , teraz w rozporzadzeniu z
    27.04.2004 tego nie mam gdzie to jest ?????????

    jacek

  • 2. Data: 2005-01-29 10:41:56
    Temat: Re: zasady wystawiania faktur
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    q napisał(a):

> [...]
    >VAT w rodz 10 byly zasady wystawiania faktur , teraz w rozporzadzeniu z
    >27.04.2004 tego nie mam gdzie to jest ?????????

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie
    zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad
    wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i
    usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów
    i usług

    (Dz. U. Nr 97, poz. 971)

    Rozdział 4:
    Szczegółowe zasady wystawiania faktur, dane, które powinny zawierać,
    oraz sposób i okres ich przechowywania

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-29 10:44:07
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Coś żle patrzysz
    Art 12.1
    wszystko jest
    Rozporządzenie Ministra Finansów1) z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie
    Dz. U. Nr 97 z 01.05.2004 r. poz. 971

    http://podatki.pl/bap1.php/270404a.htm
    trzeba się zarejestrować

  • 4. Data: 2005-01-30 05:13:11
    Od: "news.tpi.pl" <e...@n...pl>

    dziekuje , nie znalazlem bo jak widac teraz informacje te znajduja sie w
    innym rozporzadzeniu

    jacek