  • 1. Data: 2002-04-16 07:13:43
    Temat: zaskarzyc ZUS?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    wczoraj dostalem wykaz skladek z mojego OFE ktore przelal im ZUS - oczywiscie
    nie zgadza sie to z tym co pracodawca przelal tym #$$$^#@ znaczy posrednikom
    Pytanie: jak zmusic zus do zaplaty brakujacych pieniedzy
    Czy ktos juz zalozyl sprawe ZUS owi o splate zadluzenia, karne odsetki i
    utracone korzysci np zyski z inwestycji OFE i oczywiscie czy sa szanse na
    wygranie takiej sprawy?
    Malarz

  • 2. Data: 2002-04-16 10:17:02
    Temat: Re: zaskarzyc ZUS?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    W maju ubiegłego roku otrzymałam wyciąg z OFE i okazało się że na moim konci
    e brakuje około 2/3 składek.
    Poprosiłam na piśmie ZUS, aby wyjaśnił mi dlaczego moich pieniędzy nie ma w
    OFE. Po około miesiącu otrzymałam pisemko, że pismo zostało ustawione w kole
    jce do wyjaśnienia po nr coś ok 10 tys. i pisma będą rozpatrywane według dat
    y wpływu. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi.
    Powodzenia. Hania.

  • 3. Data: 2002-04-16 19:38:46
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co ten <m...@p...onet.pl> tu se
    kurde na tej grupie pl.soc.prawo.podatki napisał (kurde):

    >Czy ktos juz zalozyl sprawe ZUS owi o splate zadluzenia, karne odsetki i
    >utracone korzysci np zyski z inwestycji OFE i oczywiscie czy sa szanse na
    >wygranie takiej sprawy?

    No w koncu zyjemy w panstwie PRAWA, a z tego wynika, ze jesli masz
    racje to wygrasz te sprawe!

    PS
    Prosze sie nie smiac! :)

    --