  • Data: 2003-07-11 11:23:02
    Temat: Re: zatrudnianie małżonka
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Użytkownik "Maddy"[...]
    >>

    > No ale zgodz sie, ze troche zaokraglil w gore.
    > bo te ok 6 000 "jest kosztem" co zmniejsza podatek o ok 1200,
    > czyli faktyczine "ubedzie" ok 4 800....

    No wiesz, przeciętny Kowalski tak nie liczy.

    Czasem trudno mi wytłumaczyc komus czym sie rózi koszt faktycznie
    poniesiony (np te 4800) od papierowego - ok. 6000.
    Ludzie łatwo licza ile pieniędzy wydali z jednej kieszeni, ale nigdy ile
    z tego tytułu zostało im w drugiej.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk