  • 1. Data: 2006-04-04 06:12:02
    Temat: zawiadomienie UKS
    Od: "onet" <o...@w...pl>

    Czy UKS reaguje na anonimowe zawiadomienie jeżeli dokładnie wskaże gdzie
    dany podatnik popełnił przestępstwo?

  • 2. Data: 2006-04-04 12:01:22
    Temat: Re: zawiadomienie UKS
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie uchowasz sie.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 3. Data: 2006-04-04 12:53:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello onet,

    Tuesday, April 4, 2006, 8:12:02 AM, you wrote:

    > Czy UKS reaguje na anonimowe zawiadomienie jeżeli dokładnie wskaże
    > gdzie dany podatnik popełnił przestępstwo?

    O! Życzliwy inaczej... Tak anonimowy, że z GPRSa przez webforum
    pisze... Odwaga podrożała? Tak z czystej zawiści czy konkurencję
    chcesz wykosić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-04-04 13:38:19
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > O! Życzliwy inaczej... Tak anonimowy, że z GPRSa przez webforum
    > pisze... Odwaga podrożała? Tak z czystej zawiści czy konkurencję
> [...]
    Czyli pies ogrodnika. Sam jabłek nie żre a drugiemu nie da. Jak nie można
    konkurencji sprostać to trzeba ją wykończyć inaczej.

  • 5. Data: 2006-04-04 14:39:25
    Od: "Zezel" <z...@o...pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3b41.00000058.443276cb@newsgate.onet.pl...
    > Czyli pies ogrodnika. Sam jabłek nie żre a drugiemu nie da. Jak nie można
    > konkurencji sprostać to trzeba ją wykończyć inaczej.

    Raczej niezadowolony były pracownik wyższego szczebla.
    Źle , ze go wywalili na zbity pysk?
    Jest "uczciwym, prawdziwym polakiem" i nigdzie poza "służbą gumowego ucha"
    nie powinien znaleźć roboty.
    Prawie świadek koronny

  • 6. Data: 2006-04-04 16:23:10
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Prawie świadek koronny

    kazdy swiadek koronny jest skazywany na smierc.
    :)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2006-04-04 19:18:51
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    moze ma cos na sumieniu??

  • 8. Data: 2006-04-05 07:51:01
    Od: "onet" <o...@w...pl>

    > O! Życzliwy inaczej... Tak anonimowy, że z GPRSa przez webforum

    z jednorazowego popa

    > pisze... Odwaga podrożała? Tak z czystej zawiści czy konkurencję
    > chcesz wykosić?

    3 lata temu ten osobnik donosil na mnie, dlugo czekalem zeby sie odwdzieczyc
    teraz nawet sie nie polapie ze to ja

  • 9. Data: 2006-04-05 08:04:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "onet" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > z jednorazowego popa

    > 3 lata temu ten osobnik donosil na mnie, dlugo czekalem zeby sie
    > odwdzieczyc teraz nawet sie nie polapie ze to ja

    Hehe, jestem pewien że najpierw pomyśli o Tobie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2006-04-06 07:21:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Apr 2006, złodziej podatków wrote:

    > Czyli pies ogrodnika. Sam jabłek nie żre a drugiemu nie da. Jak nie można
    > konkurencji sprostać to trzeba ją wykończyć inaczej.

    Prawdę mówiąc, to jak konkurencja wygrywa m.in. mając fory przez to że
    podatków nie płaci to owa konkurencja PIERWSZA "wykańcza inaczej".
    To taki donos jest już tylko "oko za oko, ząb za ząb"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)