    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zawieszam dzialalnosc - POMOCY
    Date: Thu, 22 Aug 2002 22:36:03 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 22 Aug 2002 17:33:40 +0200), "Smart Group"
    <s...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >troche tego jest - ale raczej zrozumiele...
    >natow miast problemy zaczely sie w momencie gdy chcialam sie dowiedziec co
    >zrobic powinnam w odpowiednim US. w postach od grupowiczow wyczytalam, ze
    >wlasciwie tylko musze napisac jakies oswiadczenie ... i to wszystko

    Do Działu Podatku Dochodowego wysłałem pismo o zawieszeniu, zaś w
    dziale NIP złożyłem jeden z NIPów z zaznczeniem ,,zaprzestania
    działalności'' z ręcznym dopiskiem ZAWIESZENIE.

    >Byłam dzisiaj w swoim US i - nie wiem , czy ja nie zrozumialam tej
    >babeczki - czy ona totalnie mnie nie zrozumiala o co sie pytam....
    >gdyz dala mi do wypelnienia druk NIP-1.... czy to jest ok? na tym druku mam
    >zglosic zawieszenie? przeciez to jest druk zgloszeniowy albo
    >aktualizacyjny...

    No i właśnie na bodajże drugiej stronie u góry jest opcja
    ,,zaprzestanie''. Zaznacz ją i wpisz dla pewności ręcznie nad nią
    ,,Zawieszenie na czas 30 dni''

    >Czy zalatwial ktos moze podobna sprawe? jak to jest w tych urzedach
    >skarbowych?

    W zasadzie to US i tak rozlicza Cię od przeprowadzonych działań, a nie
    jak ZUS, za sam fakt posiadania DG, więc zgłoszenie w US to w zasadzie
    formalność. pit5 i VAT7 i tak złóż za ten miesiąc zawieszenia.

    >chcialam zawiesic dzialalnosc na 30 dni - wrzesien? co wg Was powinnam
    >zaniesc do US? a co z VAT-7 za wrzesien?

    Złożyć. Przecież to nie jest problem.

    >KUP we wrzesniu - rozumiem ze nie istnieja?

    Żadne działania się nie powinny odbywać...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)