  • 11. Data: 2003-07-20 09:47:49
    Temat: Re: zlodzieje z Pioneer Pekao Investment Management
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "news.onet.pl" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bfdkm8$9tk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Eeeeeetam nie wierze. Udowodnij podajac wyniki.
    > Sprawdze na www

    Piszę z głowy więc nie czepiał się szczegółów dat, tudzież wycen.
    Skarbiec Net zakup za 100000 na koniec maja dał na początku czerwca około
    4000 zł zysku.
    Potem uciekłem, bo po takiej zwyżce mogło być już tylko gorzej, chociaż net
    ma to do siebie, że tak skacze.
    W sumie nie spadł w dół, ale nigdy już tak do góry nie poszedł.
    Największy biznes zrobili ci co zainwestowli w dniu wybuchu wojny w Iraku.
    Teraz wszystko stoi.

  • 12. Data: 2003-07-21 08:03:03
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie chodzilo mi o zysk tylko przechowanie pieniedzy przez 3 miesiace
    > i biurwa-makler namowila mnie w banku PKO-SA na kupno tego funduszu
    > Dla jasnosci podam ze zaplacilem juz na starcie prowizje
    > w wysokosci tylko 0,5 %

    1) Z tego co tu pisze widze ze chciales "przechowac" pieniadze przez 3 MIESIACE.
    Nie wiem jak doszedles do tej kasy (700 kPLN) ale przy tym poziomie kasy
    powinienes miec chociaz blade pojecie o inwestowaniu. Polecam pojsc do
    ksiegarni i kupic ksiazke na ten temat (cena ok 50 pln) lub poszukac w
    internecie.

    2) Jest cos takiego co sie zwie "horyzont czasowy" inwestowania. Dla funduszy
    obligacyjnych wynosi 1 - 3 lat. Oznacza to ze jezeli ktos pakuje tam forse to
    nie powinien jej wycofywac przed uplywem 1 roku poniewaz inwestycja moze byc
    nieatrakcyjna.
    DLA KROTKICH HORYZONTOW CZASOWYCH - fundusz PIENIEZNY (do 1 roku) i w taki
    powinienes byl zainwestowac. Jest to fundusz w ktorym nie ma oplaty
    manipulacyjnej i pewnie wtedy bys zarobil w 3 miesiace!!!

    3) Jezeli "biurwa-makler" nie poinformowal Cie o tym to troche zle o nim
    swiadczy ale TY tez to powinienes wiedziec obracajac taka kasa.

    > Prosze zwrocic uwage ze nie kupilem jednostek funduszu akcyjnego tylko
    > obligacyjnego.

    Poczytaj troche o funduszach obligacyjnych a zobaczysz ze STRATY tez sa mozliwe
    w takim funduszu!!!
    Polecam ksiazki, broszury towarzystw inwestycyjnych, strone internetowe:
    tfi.hoga.pl, www.efund.pl, www.bankier.pl i tym podobne, grupy dyskusujne typu
    pl.biznes.banki i pl.biznes.wgpw.

    > Jesli ktos poszedl droga gdzie atakowaly go hieny to po jej przejciu
    > powinien ostrzec innych.

    Nikt Cie nie zaatakowal Don Kichocie!!! Walczysz z wiatrakami...

    > Niektore wypowiedzi w dyskusji sa zas takie "a po cos tamtedy szedl" albo
    > "szkoda ze hieny ciebie nie zjadly" etc
    > To jest typowo polska mantalnosc.

    Mam nadzieje ze troche Ci sie rozjasnilo - polecam DOCZYTAC informacje a
    pozniej wrocic tutaj na forum i przprosic za obrzucanie PIONIERA.

    > MW

    Pozdrawiam
    Krecik