  • 11. Data: 2007-07-12 21:51:14
    Temat: Re: złotówka podatku?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    > MOMENT! Jak się uczy to jest nieozusowany!

    Nie płaci się sładek na ubezpieczenie społeczne ale na zdrowotne już
    tak i ZUS ZZA trzeba przygotować.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2007-07-12 22:13:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 23:51
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <2...@p...pl>):

    > Nie płaci się sładek na ubezpieczenie społeczne ale na zdrowotne już
    > tak i ZUS ZZA trzeba przygotować.

    Eeeeeeeeee? To ja nielegalnie zlecam? I baba w ZUSu mnie okłamała? Nie
    strasz mnie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 13. Data: 2007-07-12 22:20:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.07.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:

    > Eeeeeeeeee? To ja nielegalnie zlecam? I baba w ZUSu mnie okłamała? Nie
    > strasz mnie.

    Roman pisze chyba o umowie o pracę, a Ty o umowie zleceniu. Niemniej wątek
    zaczął się od umowy zlecenia.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2007-07-12 22:40:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Samotnik,

    Friday, July 13, 2007, 12:20:51 AM, you wrote:

    > Roman pisze chyba o umowie o pracę, a Ty o umowie zleceniu. Niemniej wątek
    > zaczął się od umowy zlecenia.

    Umowa o pracę _zawsze_ podlega pełnemu oZUSowaniu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2007-07-13 09:27:02
    Od: k...@m...pl (księgowość mebel-box)

    witek napisał(a):

    > ""księgowość mebel-box"" <k...@m...pl> wrote in message

    > twoim obowiazkeim było wysłać jego NIP-3 w ciągu 7 dni do US.
    > Ustawa o NIP.

    no to mam czas, bo młody ulotnił zatrudnił sie we wtorek, a ulotnił
    się wczoraj :/

  • 16. Data: 2007-07-13 09:42:54
    Od: k...@m...pl (księgowość mebel-box)

    księgowość mebel-box napisał(a):

    > no to mam czas, bo młody ulotnił zatrudnił sie we wtorek, a ulotnił
    > się wczoraj :/
    ops, poprawka - zatrudnił się we wtorek, ulotnił w czwartek