    From: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana siedziby firmy - terminy - problem?
    Date: 29 Dec 2005 05:39:02 +0100

    Użytkownik Ma^(3)gorzatka+ napisał:
    > Witam !
    >
    > Moze ktos mial podobny problem i bedzie w stanie mi to wyjaśnić.
    > Jest sobie DG jednoosobowa (KPiR + VAT) działająca w Śródmieściu w Warszawie
    > (podlega pod Pierwszy US Śródmieście). Powiedzmy 23 grudnia osoba fizyczna
    > prowadząca DG zmienia miejsce zamieszkania - czyli przenosi siebie i całą
    > firmę do innej dzielnicy Warszawy. Udaje się do Urzędu Dzielnicy Śródmieście

    Chyba tu jest problem. Ja w takiej sytuacji udałem się od razu do
    "nowej" delegatury UM i miałem zmieniony wpis za 3 dni. Ale w Warszawie
    to rzeczywiście może być inaczej. Tam wszystko jest inaczej.

    > i składa odpowiednie papiery dokonując zmiany siedziby firmy - tam dowiaduje
    > się, że po wpis do ewidencji z nowej dzielnicy ma udać się za około 3
    > tygodnie (czyli połowa stycznia).
    > W nowym US pod który podlega teraz firma dowiaduje się, że od momentu zmiany
    > siedziby (czyli w zasadzie fakycznie od 23 grudnia) ma 2 tygodnie na
    > złożenie NIP-1 + VAT-R + nowy wypis z ewidencji działalności + uaktualnione
    > dokumenty z GUS + umowa z bankiem) - a ostatnie 3 dokumenty osoba prowadząca
    > DG otrzyma dopiero około połowy stycznia...
    > No i jak to rozwiązać?

    Poczekać jaka data będzie na nowym wpisie. Bo jest duża szansa, że
    styczniowa. I wtedy problem z głowy.

    pzdr

    Tomek

    Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: dziennikarzy, webmasterow,
    specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych,
    programistow Windows i wielu innych! >>> http://link.interia.pl/f18e6