  • 1. Data: 2002-08-28 08:54:52
    Temat: zmiana z calego na 1/2 etatu
    Od: Ika <f...@s...pl>

    Sprawa jest nastepujaca:
    Wracam do pracy po 2 latach nieobecnosci (ciaza zagrozona - L4,
    macierzynski, wychowawczy). Firma jest prywatna. Szefostwo
    zaproponowalo mi (a wlasciwie oznajmilo), zebym sie zgodzila na zmiane
    w umowie o prace z calego etatu na 1/2. Chodzi im o to, aby nie
    przekroczyc 25 etatow, bo wtedy musieliby placic jakas dodatkowa
    skladke (chyba PFRON?). Maja zamiar takich zmian dokonac jeszcze kilku
    "zaufanym" osobom (dlugoletnim pracownikom). Twierdza, ze dla mnie to
    nic nie zmieni, bo wynagrodzenie sie nie zmieni, skladki na ZUS
    rowniez. Ale mnie ta sprawa troche "smierdzi".

    Czy ktos moze mi doradzic, co mam uczynic?

    Ika

  • 2. Data: 2002-08-29 09:51:36
    Temat: Re: zmiana z calego na 1/2 etatu
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Ika wrote:

> [...]
    > rowniez. Ale mnie ta sprawa troche "smierdzi".
    >
    > Czy ktos moze mi doradzic, co mam uczynic?

    Jeśli za połowę pracy chcą płacić tyle ile za całą to czego nie

  • 3. Data: 2002-08-29 10:41:06
    Od: Ika <f...@s...pl>

    >Jeśli za połowę pracy chcą płacić tyle ile za całą to czego nie

    Nie w tym rzecz. Mam niejasne przypuszczenie, że pewnego
    pięknego dnia okaże się, iż ten cały etat miał jednak znaczenie
    i np. nie mogę wziąć kredytu czy coś w tym lub innym rodzaju.

    Ika

  • 4. Data: 2002-08-29 13:03:42
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Ika" <f...@s...pl> wrote in message
    > Nie w tym rzecz. Mam niejasne przypuszczenie, że pewnego
    > pięknego dnia okaże się, iż ten cały etat miał jednak znaczenie
    > i np. nie mogę wziąć kredytu czy coś w tym lub innym rodzaju.

    Z kredytem to nie wiem jak jest ale wydaje mi sie ze za pół etatu nie nalezy
    sie zasiłek dla bezrobortnych po ustaniu zatrudnienia. Ręki sobie za to nie
    dam obciać i oczywiście powstania takiej sytuacji nie zycze.
    Gosia