    From: Ika <f...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zmiana z calego na 1/2 etatu
    Date: Wed, 28 Aug 2002 10:54:52 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pa114.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Sprawa jest nastepujaca:
    Wracam do pracy po 2 latach nieobecnosci (ciaza zagrozona - L4,
    macierzynski, wychowawczy). Firma jest prywatna. Szefostwo
    zaproponowalo mi (a wlasciwie oznajmilo), zebym sie zgodzila na zmiane
    w umowie o prace z calego etatu na 1/2. Chodzi im o to, aby nie
    przekroczyc 25 etatow, bo wtedy musieliby placic jakas dodatkowa
    skladke (chyba PFRON?). Maja zamiar takich zmian dokonac jeszcze kilku
    "zaufanym" osobom (dlugoletnim pracownikom). Twierdza, ze dla mnie to
    nic nie zmieni, bo wynagrodzenie sie nie zmieni, skladki na ZUS
    rowniez. Ale mnie ta sprawa troche "smierdzi".

    Czy ktos moze mi doradzic, co mam uczynic?

    Ika