  • 1. Data: 2005-05-24 12:23:36
    Temat: znaleziona Faktura VAT
    Od: "mazzi" <n...@o...pl>

    Proszę o pomoc, znalazłam FA VAT z kwietnia, którą nie ujęłam w żadnej
    ewidencji. Czy mogę ująć ją w ewidencji za maj?. Marzena

  • 2. Data: 2005-05-24 16:33:01
    Temat: Re: znaleziona Faktura VAT
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 14:23:36 +0200, mazzi napisał(a):

    > Proszę o pomoc, znalazłam FA VAT z kwietnia, którą nie ujęłam w żadnej
    > ewidencji. Czy mogę ująć ją w ewidencji za maj?. Marzena

    Zgodnie a uztawą o Vat można ująć w miesiącu otrzymania lub następnym, więc
    MZ możesz.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-05-25 12:00:42
    Od: "maza" <z...@m...pl>

    Witam
    Jeżeli jest to faktura nabyta to miesiąc maj jest ostatnim miesiącem, w
    którym
    można ten Vat odliczyć. UVAT art.86.ust.10 i 11.
    Poniżej przesyłam link
    http://www.maza.com.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=29&Itemid=57&limit=1&limitstart=9

    --
    Ziemowit Gawecki
    Doradca Podatkowy