  • 1. Data: 2005-05-24 09:01:28
    Temat: Platnik SDWI i Mozilla Firefox
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Witam
    Czy ktos przysposobil Firefoxa do obslugi SDWI (ja sobie nie daje rady -
    przejrzalem archwa i google)?
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 2. Data: 2005-05-24 19:59:46
    Temat: Re: Platnik SDWI i Mozilla Firefox
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 24 maja 2005 11:01, gdy kmagiera napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Witam
    > Czy ktos przysposobil Firefoxa do obslugi SDWI (ja sobie nie daje rady -
    > przejrzalem archwa i google)?

    A co ma do tego Firefox? Przecież to działa z Płatnika. Nie rozumiem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2005-05-24 20:02:30
    Od: Tomek <b...@a...org>

    U mnie działa.
    Musisz zaimportować certyfikaty (podane w instrukcji) : Narzędzia -
    Opcje - Zaawansowane - Menedżer certyfikatów - Importuj

    http://e-inspektorat.zus.pl/sprawy.asp?id_profilu=1&
    pomoc=3&menu=3&id_sprawy=216

    Wanda

  • 4. Data: 2005-05-24 20:22:33
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Tristan Alder napisał(a):
> [...]
    > pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > A co ma do tego Firefox? Przecież to działa z Płatnika. Nie rozumiem.

    Przy wysylce samodzielnej z innego komputera bez platnika za pomoca
    strony www.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 5. Data: 2005-05-24 20:30:44
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Musisz zaimportować certyfikaty (podane w instrukcji) : Narzędzia -
    > Opcje - Zaawansowane - Menedżer certyfikatów - Importuj

    U mnie importuje tylko pare kluczy bo wyeksportowany z platnika plik ma
    rozszerzenie.p12. Certyfikaty nad i zew wyeksportowane z platnika
    maja rozszerzenie .pem i ich moj menadzer certyfikatow nie lyka.
    Dziekuje za reakcje - wyslalem dzis dokumenty wprost z platnika i przy
    tym pozostane.
    Pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia Krzysztof Magiera

  • 6. Data: 2005-05-24 21:40:38
    Od: Paweł <g...@n...pl>

> [...]
    > pozostane.
    > Pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia Krzysztof Magiera

    Podczas importu przestaw widok na - wszystkie pliki, to zobaczysz również
    certyfikaty z rozszerzeniem pem i bez problemu zaimportujesz. Dotyczy to
    również IE nie tylko FireFoxa.
    Pozdrawiam, Paweł

  • 7. Data: 2005-05-25 07:16:27
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Paweł napisał(a):

    > Podczas importu przestaw widok na - wszystkie pliki, to zobaczysz
    > również certyfikaty z rozszerzeniem pem i bez problemu zaimportujesz.
    > Dotyczy to również IE nie tylko FireFoxa.
    > Pozdrawiam, Paweł

    Witam
    Nie jest to takie proste. Menadzer certyfikatow wczytuje plik .pem ale
    nie dosc, ze chce hasla to jeszcze pisze " plik nie jest w formacie
    pkcs#12, jest uszkodzony lub haslo zle".
    Ja juz sobie odpuscilem - mozemy dalej dyskutowac ale tylko akademicko.
    Zycze Wszystkim milego slonecznego dnia Krzysztof Magiera

  • 8. Data: 2005-05-28 21:59:23
    Od: marlet <m...@o...pl>

    kmagiera napisał(a):

> [...]
    > Ja juz sobie odpuscilem - mozemy dalej dyskutowac ale tylko akademicko.
    > Zycze Wszystkim milego slonecznego dnia Krzysztof Magiera
    witam
    ja miałem ten sam problem i wystarczyło usunąć certyfikat 13 z płatnika
    i wyłączyć i ponownie włączyć płatnika. Powyższy cert. sam się ponownie
    wgrał i już był ok. Potem już tylko ponownie utworzyłem parę kluczy i
    wgrałem te certyfikaty (13,19,21,17). I wszystko jest ok :)
    Życzę powodzenia