  • Data: 2002-10-28 18:49:13
    Temat: Re: zwolnienie pracownika
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    > Na czas określony ani na okres próbny nie trzeba uzasadniać
    > wypowiedzenia.0

    > Dla jasności - proporcjonalnie. Jeżeli ktoś kończy pracę np. z końcem
    > października a pracował od początku roku, to należy mu się 10/12
    > pełnego urlopu.

    > Nie ma czegoś takiego, jak "wypowiedzenie za porozumieniem stron".

    1. No dobrze widze, ze jestes osoba znajaca temat zatem mam pytania do
    Ciebie
    Jesli byloby porozumienie stron osoba odchodzi z ekwiwalentem za
    niewykorzystany urlop i kwita?
    2. a jesli rozw.umowy z wypowiedzeniem to 3 miesiace wypowiedzenia (pracuje
    powyzej 3 lat) 3 dni na szukenie pracy ekwiwalent za urlop i jeszcze podanie
    przyczyny zwolnienia?
    3. jesli rozwiazanie bez wypowiedzenia (nie spelnia wymagan na stanowisko)
    to tylko ekwiwalent za urlop?
    Prosze o pomoc, i dziekuje
    Mariusz