  • 1. Data: 2006-03-25 14:01:20
    Temat: zwrot VAT
    Od: Cecylia <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    zakończyłam właśnie działania spółki cywilnej i wraz z deklaracja VAT-7
    chciałabym wystąpić o zwrot podatku .
    Taka informacja jest w załącznikach: "wniosek o zwrot podatku", na jakim
    druku winnam to zrobić?
    Wydawało mi się, że skoro wynika z deklaracji jasno i wyraźnie, że
    prosze o zwrot VAT na r-nek bankowy, nadywżka VAT-u wykazywana była w
    kolejnych m-cach to juz nie musze jeszcze poierać tego wnioskiem.
    Nie wiem czy myślę logicznie? Czy jednak muszę dołączyć wniosek o zwrot
    podatku i na jakim druku?

    Pozdrawiam,
    C.

  • 2. Data: 2006-03-25 18:24:46
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cecylia wrote:
    > Wydawało mi się, że skoro wynika z deklaracji jasno i wyraźnie, że
    > prosze o zwrot VAT na r-nek bankowy, nadywżka VAT-u wykazywana była w
    > kolejnych m-cach to juz nie musze jeszcze poierać tego wnioskiem.

    Tak właśnie jest.

    > Nie wiem czy myślę logicznie? Czy jednak muszę dołączyć wniosek o
    > zwrot podatku i na jakim druku?

    Jeśli żądasz zwrotu w terminach, co do których ustawa wymaga
    złożenia wniosku, to składasz wniosek.
    Zaznaczasz wtedy odpowiedni kwadracik.
    Nie wiem w jakim trybie zadysponowałaś zwrot.
    Nie ma druków - treść wniosku wg wymagań ustawy.