  • 1. Data: 2004-04-03 23:45:04
    Temat: zwrot z PKO BP
    Od: "i." <z...@m...pl>

    dostałem zwrot-rekompensatę ok 800 zł z PKO BP
    za pracę w budżetówce w latach zamierzchłych,
    czy muszę to wykazać do opodatkowania,
    czy to już nei podlega podatkowi?

    i.

  • 2. Data: 2004-04-04 10:00:55
    Temat: Re: zwrot z PKO BP
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > dostałem zwrot-rekompensatę ok 800 zł z PKO BP
    > za pracę w budżetówce w latach zamierzchłych,
    > czy muszę to wykazać do opodatkowania,
    > czy to już nei podlega podatkowi?
    >
    > i.

    każdy dochód podlega opodatkowaniu niestety;)
    pzdr jas

  • 3. Data: 2004-04-04 11:20:57
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > każdy dochód podlega opodatkowaniu niestety;)

    Z tego, co piszesz w kilku swoich postach na tej i innej grupie, wynika,
    że nie masz dostatecznej wiedzy w sprawach dużo łatwiejszych.

    Akurat ten dochód prawdopodobnie nie podlega już opodatkowaniu, ale
    zaczekajmy na wypowiedzi ekspertów.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-04-04 12:45:17
    Od: "i." <z...@m...pl>

    Gdybym miał wiedzę dostateczną, nie pytałbym,
    nie mam na punkcie niedostatecznej mojej wiedzy kompleksów,
    w końcu to nie ułomność,
    w przeciwieństwie do ciebie,
    wyraźnie widać, że się lepiej poczułeś,
    gdy się dowartościowałeś wytkając innym brak wiedzy,

    życzę łatwego życia

  • 5. Data: 2004-04-04 13:42:51
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > w przeciwieństwie do ciebie,
    > wyraźnie widać, że się lepiej poczułeś,
    > gdy się dowartościowałeś wytkając innym brak wiedzy,

    Jeśli mogę się wrącić, to waczek nie kierował swych uwag do Ciebie, tylko do
    jasa, więc niepotrzebnie się unosisz. Zadawanie pytań na tej grupie nie jest
    przewiną, a jest nią dawanie odpowiedzi wprowadzających w błąd pytającego.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-04-04 17:59:30
    Od: "i." <z...@m...pl>

    Przepraszam w takim razie waczka za tą odpowiedź.
    Niestety mój OE nie zarejestrował żadnego innego postu poza postem waczka,
    stąd moja zła interpretacja zdarzenia,

    pzdr
    i.

  • 7. Data: 2004-04-05 05:23:15
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    > dostałem zwrot-rekompensatę ok 800 zł z PKO BP
    > za pracę w budżetówce w latach zamierzchłych,
    > czy muszę to wykazać do opodatkowania,
    > czy to już nei podlega podatkowi?

    Chyba trzeba mieć Pita od PKO, żeby to wykazywać. Ja dostałem w ubiegłym
    roku i żadnego pita nie otrzymałem.

  • 8. Data: 2004-04-05 07:24:02
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Przepraszam w takim razie waczka za tą odpowiedź.
    > Niestety mój OE nie zarejestrował żadnego innego postu poza postem waczka,
    > stąd moja zła interpretacja zdarzenia,

    Może masz jasa w KF-ie?
    Tomek

  • 9. Data: 2004-04-05 11:06:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik i. napisał:
    > Przepraszam w takim razie waczka za tą odpowiedź.
    > Niestety mój OE nie zarejestrował żadnego innego postu poza postem waczka,
    > stąd moja zła interpretacja zdarzenia,

    A czy Twoj WZROK zarejestrował całośc postu waczka?
    Bo on zupełnie poprawnie zacytował poprzedni post. I zachował nagłówek
    przedpiścy.

    Czy OE powoduje jakieś napady wybiórczej ślepoty?
    O wiele go oskarżano, ale o to nie... ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2004-04-05 16:58:36
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Sun, 4 Apr 2004 01:45:04 +0200 "i." <z...@m...pl> pisze:

    > dostałem zwrot-rekompensatę ok 800 zł z PKO BP
    > za pracę w budżetówce w latach zamierzchłych,
    > czy muszę to wykazać do opodatkowania,
    > czy to już nie podlega podatkowi?

    Też dostałem :-) w zeszłym roku :-(

    Pytałem w US - nie podlega opodatkowaniu (tak było w 2003)

    (pewnie podatek odliczyli już wcześniej obliczając ile się należy)

    Pozdrawiam,
    PAD
    --