    From: j...@p...fm (Jerzy Syrek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Refakturowanie koszów podróży służbowej
    Date: 24 Jun 02 14:03:28 GMT
    Sender: j...@p...fm

    Firma, z którą mam podpisaną umowę serwisową zawarła w tejże umowie zapis o zwracaniu
    mi kosztów związanych z wyjazdami służbowymi. Jak im to zrefakturować (używam
    samochodu prywatnego do celów firmowych i jeżdżę pociągami)? Czy mogę sam sobie
    wystawić delegację na samochód prywatny? Jakim dokumentem mam obciążyć tamtą firmę?
    Notą czy fakturą VAT?

    JS