  • 1. Data: 2007-06-27 12:13:08
    Temat: Reklamy Google a ZUS i US (osoba prywatna)
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com>

    W internecie prowadze bloga - http://piotr-zonko.blogspot.com i serwis
    http://wolnastrona.eu
    Slyszalem o reklamach Google AdSense. Podobno placa za klikniecia. W
    sumie jesli tak jest to i tak zarobek bylby nie wielki bo
    wolnastrona.eu notuje okolo 200 unikalnych wejsc dziennie a moj blog
    okolo 20 unikalnych uzytkownikow. Mam pytanie - czy jesli chcialbym
    zarobic te okolo 100zl misiecznie (mysle ze tyle moglbym max na tych
    reklamach zarobic).

    To jak to zrobic zeby to bylo legalne ?

    Dziekuje z gory za odpowiedz.

    PS. Jestem osoba bezrobotna szukajaca pracy a strony tworze
    hobbystycznie.

  • 2. Data: 2007-06-27 18:11:26
    Temat: Re: Reklamy Google a ZUS i US (osoba prywatna)
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr Z. wrote:
    > Mam pytanie - czy jesli chcialbym
    > zarobic te okolo 100zl misiecznie (mysle ze tyle moglbym max na tych
    > reklamach zarobic).
    >
    > To jak to zrobic zeby to bylo legalne ?

    Po co Ci legalny interes, do którego trzeba doplacac? :-)

  • 3. Data: 2007-06-27 18:49:02
    Od: newsgroups <newsgroups@news_groups.pl>

    Dnia 27-06-2007 o 14:13:08 Piotr Z. <P...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > okolo 20 unikalnych uzytkownikow. Mam pytanie - czy jesli chcialbym
    > zarobic te okolo 100zl misiecznie (mysle ze tyle moglbym max na tych

    mylisz się, wyplacaja dopiero od 100$, a zeby zebrac te 100$ to minie
    kilka miesiecy...

    Jeden klik to czasem 0,01$, czasem lepiej bo 0,10...

  • 4. Data: 2007-06-27 19:06:57
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Piotr Z. napisał(a):
> [...]
    > okolo 20 unikalnych uzytkownikow. Mam pytanie - czy jesli chcialbym
    > zarobic te okolo 100zl misiecznie (mysle ze tyle moglbym max na tych

    W zasadzie zależy to od rodzaju dowiedzających, umiejscowienia reklam i
    pewnie jeszcze wielu czynników, ale przy tej liczbie wejść to jakieś
    $100 przez rok powinno się uzbierać.
    Co do legalności - widziałem kiedyś na jakichś forach dla webmasterów
    kilometrowe wątki właśnie na temat Google Adsense. Było tam sporo
    wypowiedzi, jak podejść do tego od strony podatkowej, poszukaj...
    Andrzej
    www.album.radom.pl